Institutional Repository
Ritmo y efectos de interacción: una variante sobre la técnica de Flanders.
Login
Universidad del Valle de Guatemala
→
Campus Central
→
Facultad de Educación
→
Maestría en Medición, Evaluación e Investigación Educativa
→
Tesis - Maestría en Medición, Evaluación e Investigación Educativa.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ritmo y efectos de interacción: una variante sobre la técnica de Flanders.
Torres Peñuela, Julio Enrique
URI:
http://repositorio.uvg.edu.gt/xmlui/123456789/2799
Date:
1974
Description:
Tesis. Maestría en Medición, Evaluación e Investigación Educativas. Facultad de Educación (67 p.)
Show full item record
Files in this item
Name:
Torres Peñuela, ...
Size:
854.2Kb
Format:
PDF
Ver/
This item appears in the following Collection(s)
Tesis - Maestría en Medición, Evaluación e Investigación Educativa.
[196]
Tesis - Maestría en Medición, Evaluación e Investigación Educativa.
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register